The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> The Fooo [Winsah & Alexandra Hagström]
|
Borttagen
|
"Borde du inte smsa eller nåt så de inte blir oroliga?" frågade jag.
"Och det ska du säga", sa Omar och knuffade mig i sidan.
"Vadå?"
"Du stack ju hem till mig vid midnatt en gång förra månaden!"
"Just det."
31 jul, 2014 09:20
|
|
Borttagen
|
- Mina brorsor kommer tro jag har sprungit hem till Ogge, sa jag.
31 jul, 2014 09:56
|
|
Borttagen
|
"Okej", sa jag. "Vill du ha något att dricka?"
31 jul, 2014 09:59
|
|
Borttagen
|
- Nej tack, sa jag.
Min mobil ringde och det var Ogge.
- Hej, svarade jag.
- Julia vart är du någonstans? Frågade Ogge oroligt.
- Hemma hos Omars tjej, sa jag.
- Jag är på väg, sa Ogge och la på.
Jag la ner mobilen.
- Ogge är på väg och han var orolig, sa jag.
31 jul, 2014 10:01
|
|
Borttagen
|
"Okej", sa jag. Ogge plingade på dörren.
"Jess! Är han en av dina kompisar också?"
"Japp!" sa jag och vinkade upp honom till mitt rum.
"Fint rum", sa han.
31 jul, 2014 18:16
|
|
Borttagen
|
Jag kramade om honom.
- Julia lova att aldrig springa bort så igen, sa Ogge bestämt.
- Jag lovar, sa jag och kysste honom.
Ogge besvarade kyssen.
31 jul, 2014 18:19
|
|
Borttagen
|
"Eum, ja..." sa jag eftersom jag inte hade något annat att säga. "Hur träffades ni?" frågade jag Julia och Ogge.
31 jul, 2014 18:26
|
|
Borttagen
|
- Jo jag var i stan och fick lite problem med några killar och Ogge hjälpte mig med dom och sen dess så har vi träffats och umgåtts och för ett år sen blev vi ihop, sa jag.
31 jul, 2014 18:28
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
"Vi har också varit ihop i ungefär ett år. Våra föräldrar skulle träffas via jobbet, och vi följde med och vi bytte nummer, och en vecka senare var vi tillsammans."
31 jul, 2014 18:31
|
|
Borttagen
|
Jag nickade sakta.
- Vad kul, sa jag tyst.
31 jul, 2014 18:33
|
Du får inte svara på den här tråden.