PRS kärleksdrama c:
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS kärleksdrama c:
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Jag går till matsalen
jag är jättecoolig älska mig plz 25 jun, 2014 11:40 |
|
Fairy Tale
Elev |
25 jun, 2014 14:14 |
|
Queen Boo
Elev |
"Oj vad han pratar mycket" tänker jag. Men det är ju bra; då märks det inte hur tyst jag är.
jag är jättecoolig älska mig plz 25 jun, 2014 16:04 |
|
Fairy Tale
Elev |
26 jun, 2014 12:08 |
|
Queen Boo
Elev |
(Autokorrekt)
"Typ..." jag tvekade. "Jag brukar hänga i ett stall på tisdagar och onsdagar, på måndagar jobbar jag på ett tropikarie för at få ihop pengar. Du då?" jag är jättecoolig älska mig plz 26 jun, 2014 19:12 |
|
Fairy Tale
Elev |
"Så du rider?" Undrade jag "jag brukar mest vara inne på konstcentrumet och måla av folk" sa jag och tog en till tugga av min mat "för att tjäna pengar då"
26 jun, 2014 21:01 |
|
Queen Boo
Elev |
"Målar du?" Utbrast jag. "Och får pengar för det?"
jag är jättecoolig älska mig plz 27 jun, 2014 10:00 |
|
Fairy Tale
Elev |
27 jun, 2014 10:06 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag skrattade till. "Jag tycker om att måla"
jag är jättecoolig älska mig plz 27 jun, 2014 10:14 |
|
Fairy Tale
Elev |
27 jun, 2014 10:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen