Jag då? [sv]
Forum > Fanfiction > Jag då? [sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salazar1
Elev |
*Tipsar*
Slytherin Pride 12 maj, 2011 20:47 |
|
Borttagen
|
mitt tips är att bara skriv så kommer det! [oftast iaf...]
13 maj, 2011 07:48 |
|
Borttagen
|
Heja Lollo! =D
Ett tips, varje gång någon säger något så ska du byta rad. Till exempel: Enhörningen sprang genom den mörka, djupa skogen. "Hallå på dig!" sa ett mystiskt ljud. "Vem där?" Sa enhörningen. 8D 13 maj, 2011 08:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Heja Lollo! =D Ett tips, varje gång någon säger något så ska du byta rad. Till exempel: Enhörningen sprang genom den mörka, djupa skogen. "Hallå på dig!" sa ett mystiskt ljud. "Vem där?" Sa enhörningen. 8D Bra förslag 13 maj, 2011 15:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Heja Lollo! =D Ett tips, varje gång någon säger något så ska du byta rad. Till exempel: Enhörningen sprang genom den mörka, djupa skogen. "Hallå på dig!" sa ett mystiskt ljud. "Vem där?" Sa enhörningen. 8D Bra förslag Bara ren lebbig svenska. :c 14 maj, 2011 12:18 |
|
inging
Elev |
14 maj, 2011 14:49 |
|
Minidjuret
Elev |
Jag skriver nog mer antingen senare idag eller imorgon
15 maj, 2011 13:53 |
|
Borttagen
|
Okej!
15 maj, 2011 13:56 |
|
Minidjuret
Elev |
Vad tycker ni ska hända?
15 maj, 2011 13:59 |
|
Borttagen
|
Att hon ska flyga till... Shhaaa kanske en kompis? :3
15 maj, 2011 14:04 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen