Alexandra Hagström och Alien prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Alexandra Hagström och Alien prs
|
Borttagen
|
Jag sätter mig i soffan. Jag kan inte tro det som Julia berättat på sms, hon måste ha det så jobbigt.
3 jun, 2014 21:34
|
|
Borttagen
|
Jag gick in i mitt rum och kom ut med en låda med en massa bilder.
Jag satt mig ner bredvid honom.
3 jun, 2014 21:36
|
|
Borttagen
|
Jag ser nyfiket på henne och lådan.
3 jun, 2014 21:37
|
|
Borttagen
|
Jag öppnade lådan och tog ut några bilder.
- Det är bilder på alla skador jag har fått av min far och bilder på min mors sönderslagna och sönderskjutna kropp, sa jag tyst.
3 jun, 2014 21:38
|
|
Borttagen
|
"Shit" mumlar jag lågt och ser på bilderna.
3 jun, 2014 21:39
|
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 21:40
|
|
Borttagen
|
Jag klappar henne på ryggen.
3 jun, 2014 21:40
|
|
Borttagen
|
Jag tog upp en bild på min mors sönderslagna och sönderskjutna kropp och en bild på mig avsvimmad i en pöl av blod.
3 jun, 2014 21:42
|
|
Borttagen
|
"Det där är så tragiskt"säger jag lågt och fortsätter stryka min hand över hennes rygg.
3 jun, 2014 21:43
|
|
Borttagen
|
Jag sa inget jag kunde inte få fram ett ljud.
3 jun, 2014 21:44
|
Du får inte svara på den här tråden.