(Prs) Elinthemagicwitch och Lama
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> (Prs) Elinthemagicwitch och Lama
|
Borttagen
|
-För min skull! Du kanske hittar en snygg kille där, flinade jag och puttade till henne lätt.
2 jun, 2014 19:05
|
|
Borttagen
|
Jag himlade med ögonen.
- Jag har redan hittat en, slank det ur mig.
2 jun, 2014 19:06
|
|
Borttagen
|
-Ojojoj det har du inte berättat! Vad heter han?, sa jag nyfiket och retsamt.
2 jun, 2014 19:06
|
|
Borttagen
|
- Ehm... Du känner inte honom, sade jag.
Det fanns ju ingen snygg kille?
Eller jo... Oscar var ju snygg... Vänta, nej! Det var han inte alls.
2 jun, 2014 19:09
|
|
Borttagen
|
-Jag måste få träffa honom nån gång, sa jag och log.
-Men snälla följ med! Jag vill inte vara själv ikväll, sa jag.
2 jun, 2014 19:13
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
- Okej då, jag följer med, mumlade jag.
2 jun, 2014 19:15
|
|
Borttagen
|
-Du är bäst!, sa jag och log.
Arw var verkligen bäst. Och snygg! Va? Nej! Varför tänkte jag så?!
2 jun, 2014 19:16
|
|
Borttagen
|
Jag fnös.
- SOm om jag inte redan visste det, sade jag och log.
2 jun, 2014 19:17
|
|
Borttagen
|
Jag skrattade.
-Festen börjar klockan åtta, möter du mig vid bussen?, sa jag
2 jun, 2014 19:18
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
- Visst, sade jag.
2 jun, 2014 19:20
|
Du får inte svara på den här tråden.