typ... ett rollspel?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > typ... ett rollspel?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Visst är hon! C:Vet inte :3 Men omg vad söt du är Fairy Tale jag är jättecoolig älska mig plz 1 jun, 2014 18:31 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vet inte :3 Men omg vad söt du är Fairy Tale Jag dog.. Thhhaaaaahhhck Omgomgomg jag dör igen ;_; Det är faktiskt fler som har kallat mig ful än fin Dx
1 jun, 2014 18:32 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Borttagen: Vet inte :3 Men omg vad söt du är Fairy Tale Jag dog.. Thhhaaaaahhhck Omgomgomg jag dör igen ;_; Det är faktiskt fler som har kallat mig ful än fin Dx Den som kallar dig ful har allvarliga problem i sina hjärnor! jag är jättecoolig älska mig plz 1 jun, 2014 18:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: Ja!Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Borttagen: Vet inte :3 Men omg vad söt du är Fairy Tale Jag dog.. Thhhaaaaahhhck Omgomgomg jag dör igen ;_; Det är faktiskt fler som har kallat mig ful än fin Dx Den som kallar dig ful har allvarliga problem i sina hjärnor! 1 jun, 2014 18:33 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Borttagen: Vet inte :3 Men omg vad söt du är Fairy Tale Jag dog.. Thhhaaaaahhhck Omgomgomg jag dör igen ;_; Det är faktiskt fler som har kallat mig ful än fin Dx Den som kallar dig ful har allvarliga problem i sina hjärnor! Haha den som kallar mig ful har tydligen två eller flera hjärnor xD Men tack, det värmer Queen Boo?
1 jun, 2014 18:33 |
|
Queen Boo
Elev |
Har alla gjort mallar nu? c:
jag är jättecoolig älska mig plz 15 jun, 2014 12:46 |
|
Fairy Tale
Elev |
15 jun, 2014 14:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen