Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

THG, PRS Queen boo & Alexandra Hagström

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG, PRS Queen boo & Alexandra Hagström

1 2 3 4 5 6 ... 30 31 32
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


ZzzzzzZZzZzzz

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 11:21

Borttagen

Avatar


Jag reste mig upp och gick till rummet men jag gick fel och gick in till tjejen i distrikt 10.

1 jun, 2014 11:22

Queen Boo
Elev

Avatar


(Förlåt, men hur lyckades du med det? Haha)
ZzZZZzzz

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 11:23

Borttagen

Avatar


( Jag är lite trött och förvirrad just nu)

Jag satt kvar.

1 jun, 2014 11:24

Queen Boo
Elev

Avatar


(Okej men du kan ju ha gått in i fel lägenhet)
Jag vaknar med ett ryck

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 11:26

Borttagen

Avatar


( Ja)
Jag såg att hon vaknade.

1 jun, 2014 11:26

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag kunde känna att någon var i rummet

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 11:28

Borttagen

Avatar


Jag kollade på henne.
Hon var rätt söt och snygg.

1 jun, 2014 11:29

Queen Boo
Elev

Avatar


Jag satte mig upp

jag är jättecoolig älska mig plz

1 jun, 2014 11:31

Borttagen

Avatar


Jag log mot henne.
- Hej, sa jag glatt.

1 jun, 2014 11:32

1 2 3 4 5 6 ... 30 31 32

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > THG, PRS Queen boo & Alexandra Hagström

Du får inte svara på den här tråden.