DÖR...
Forum > Harry Potter > DÖR...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fett kul. Men den med free kan jag väl förstå. Dom fick den till gratis.
14 sep, 2011 15:54 |
|
Norbert<3
Elev |
HAHAHA JA NAMLAR
14 sep, 2011 15:54 |
|
Sommarflickan
Elev |
14 sep, 2011 16:11 |
|
parkinson123
Elev |
14 sep, 2011 16:36 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Gahahahaha!
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 14 sep, 2011 16:42 |
|
Borttagen
|
Men google översätt är ju bara så fail! xd
14 sep, 2011 17:02 |
|
seamus
Elev |
Gud, vad roligt det var. Kan dom inte fixa google translate lite bättre.
Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.
14 sep, 2011 17:05 |
|
allealicia
Elev |
Haha, Det där translate är nog inge bra...
Och jag som gör en skoluppigft och behövde latinska namn för kärlek, den store, Väder och Mörker. Nu får man bara hoppas att det stämmer med den där Translate
14 sep, 2011 17:06 |
|
SweetSweet
Elev |
Haha, google translate är helt värdlöst!
If I'm louder, would you see me? Would you lay down, in my arms and rescue me. 'Cause we are the same, you save me. When you leave it's gone again... 14 sep, 2011 17:11 |
|
samfora
Elev |
Hahah XD
Hogwarts will always be there to welcome you home. 14 sep, 2011 17:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen