Öppet Rollspel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Öppet Rollspel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
16 maj, 2014 15:58 |
|
Borttagen
|
Jag kollade ut genom fönstret och gråt.
Min kille bryr sig inte om mig tänkte jag gråtandes. Jag kollade på Adrian. 16 maj, 2014 16:06 |
|
Lele
Elev |
16 maj, 2014 16:10 |
|
Borttagen
|
Jag kollade bort och kollade ut genom fönstret igen med en sorgsen blick.
- Adrian du skickade inte ett ända brev till mig under hela sommaren älskar du mig inte längre? frågade jag sorgset. 16 maj, 2014 16:12 |
|
Lele
Elev |
16 maj, 2014 16:13 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag började bli arg.
"Jag hann inte ens säga färdigt meningen! Jag hann säga ett nästan-ord och sedan rusade du iväg" utbrast jag. Jag reste mig och tog min väska. Om hon skulle reagera såhär på allt jag sa så jag orkade inte nu. "Pappa har slagit mig, hela tiden. Han har druckit i nio år. Och du vill inte veta vad han har gjort mot Mira" jag är jättecoolig älska mig plz 16 maj, 2014 16:14 |
|
Lele
Elev |
16 maj, 2014 16:14 |
|
Borttagen
|
- Adrian snälla förlåt, sa jag sorgset.
Jag reste mig upp och tog tag i hans arm. - Jag är ledsen att jag blev så arg jag vet att du har haft det svårt snälla förlåt mig, sa jag sorgset. 16 maj, 2014 16:16 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag ler. "Det gör inget. Jag är jättetrött och du vet hur jag blir. Men jag måste gå och prata med Draco. Prefekt-grejer, vet du" säger jag.
Jag klappade henne lätt på huvudet, som ett litet barn, som jag visste att hon avskydde. "Vi ses sen" jag är jättecoolig älska mig plz 16 maj, 2014 16:23 |
|
Borttagen
|
Jag gav honom en arg blick.
- Du vet att jag avskyr när du gör så, sa jag surt. Jag satt mig ner och kollade ut genom fönstret. - Hej Dan, sa jag glatt och drog handen genom håret. 16 maj, 2014 16:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen