Kampen om Glee {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Kampen om Glee {Prs}
|
Borttagen
|
"Alex, du kan stanna här ett tag" säger Lennart när Alex är på väg ut.
Inte en chans, tänker Alex och springer ut i klassrummet och genom korridoren för att komma undan.
12 maj, 2014 15:24
|
|
Borttagen
|
Plötsligt springer Alex förbi Saga i korridoren, hon stannar och tittar efter honom en stund.
" Mr Corn!" Röt Lennart som hade kommit ut ur klassrummet igen. Då förstod Saga. Kvarsittning som han rymde ifrån.
12 maj, 2014 15:25
|
|
Borttagen
|
Alex springer det snabbaste han kan och vet att Lennart inte kommer komma ikapp. Han stannar drar efter andan.
12 maj, 2014 15:32
|
|
Borttagen
|
" Miss Hollister! Vart tog Mr Corn vägen?!" Sa Lennart högt och slet tag i min tröja.
" Jag vet inte " sa jag.
" Ljug inte!" Röt Lennart.
12 maj, 2014 15:33
|
|
Borttagen
|
Han fortsätter andas snabbt och sjunker ner på golvet. Han ler lite också för att han vet att Lennart är så arg.
12 maj, 2014 15:35
|
|
Borttagen
|
" Nej! Släpp mig!" Sa jag högt och ryckte i min tröja.
Lennart släppte ilsket taget om tröjan och gick in i klassrummet igen, men innan gav han mig en varnande blick, sen smällde han igen dörren.
12 maj, 2014 15:37
|
|
Borttagen
|
Han drar handen igenom håret och andas utmattande ut en sista gång innan han reser sig. Alex ser sig omkring efter Lennart, men han är inte i närheten.
12 maj, 2014 15:46
|
|
Borttagen
|
Saga ryckte till när dörren smälldes igen, hon suckade och började gå mot sitt skåp igen, där stod Alex.
" Alex! Vad va det där om?" Sa jag högt och gick fram till honom.
12 maj, 2014 15:48
|
|
Borttagen
|
"Öh, vad menar du?" säger han och ser leende på Saga. Han lutar sig bad mot väggen med armarna i kors.
12 maj, 2014 15:51
|
|
Borttagen
|
" Lennart.. Han skrek på mig och frågade vart du var.." Sa Saga och gav Alex en misstänksam blick.
12 maj, 2014 15:53
|
Du får inte svara på den här tråden.