Vill någon rollspela?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill någon rollspela?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
18 maj, 2014 18:41 |
|
Borttagen
|
Mm.
18 maj, 2014 18:42 |
|
Lele
Elev |
Ska vi börja med att vi har ett helt vanligt liv (tror vi)?
Mama, kudos for saying that. For spilling.
18 maj, 2014 18:43 |
|
Borttagen
|
Ja.
18 maj, 2014 18:43 |
|
Lele
Elev |
Så vi känner inte varandra och går på en helt vanlig skola?
Mama, kudos for saying that. For spilling.
18 maj, 2014 18:45 |
|
Borttagen
|
ja
18 maj, 2014 18:46 |
|
Lele
Elev |
18 maj, 2014 18:55 |
|
Borttagen
|
Visst men ska äta nu så gör det sen.
18 maj, 2014 18:57 |
|
Lele
Elev |
18 maj, 2014 18:57 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade och gick ner till mina föräldrar nere i köket.
- Ses, sa jag och sprang till skolan. Jag rusade in i klassrummet typ 20 minuter försent. Jag skyndade fram till Eric och satt mig ner. - Tja, sa jag glatt. 19 maj, 2014 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen