Vill nån rolla med mig?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Vill nån rolla med mig?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lele
Elev |
Jag tror att jag måste gå nu sa jag och gick till en annan kupé där min tvilling Albus satt
Mama, kudos for saying that. For spilling.
16 maj, 2014 16:53 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag rycker på axlarna och vänder mig mot tjejen från Hufflepuff. "Vad heter du då?"
jag är jättecoolig älska mig plz 16 maj, 2014 17:20 |
|
Lele
Elev |
17 maj, 2014 08:04 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen