Harrys barn rollspel [ÖRS]
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Harrys barn rollspel [ÖRS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fortsatte att skriva.
5 maj, 2014 16:30 |
|
Lux
Elev |
Jag satte mig ner och började äta godis.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:33 |
|
Borttagen
|
Jag kollade upp och ner igen.
5 maj, 2014 16:34 |
|
Lele
Elev |
5 maj, 2014 16:34 |
|
Lux
Elev |
- Ja, varsågod, sa jag och räckte en böna med chilismak.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:35 |
|
Borttagen
|
Jag suckade och slog igen min dagbok ilsket.
5 maj, 2014 16:35 |
|
Lele
Elev |
Jag smakade men spottade genast ut den i en påse jag hade tagit fram. Vad stark den var sa jag
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 maj, 2014 16:36 |
|
Lux
Elev |
Jag fnissade.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:36 |
|
Borttagen
|
- Det var chilismak, sa jag argt.
5 maj, 2014 16:36 |
|
Lux
Elev |
- Och? Det är ju såna smaker som är roliga, ju, sa jag.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen