Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Magiska trekampen

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen

1 2 3 4 5 6 ... 171 172 173
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Fan en av mina naglar hade gått av tänkte jag argt.
Jag tog fram min nagel fil och började fila.

5 maj, 2014 16:47

Lux
Elev

Avatar


Jag gäspade. Skulle inget hända snart?

Jag bor i en vulkan.

5 maj, 2014 16:49

Borttagen

Avatar


Jag kollade på Dumstrang eleverna och min blick fastnade på en tjej.

5 maj, 2014 16:50

Lux
Elev

Avatar


Jag såg att en Beauxbatonstjej stirrade på mig. Jag sträckte på mig och tänkte att hon säkert var en smutsskalle.

Jag bor i en vulkan.

5 maj, 2014 16:51

Borttagen

Avatar


Jag suckade igen och lutade mig bakåt utan att förstöra frisyren.

5 maj, 2014 16:52

Lux
Elev

Avatar


Jag fingrade lite på maten vi blivit serverade och suckade. Kan man inte få lite kvalité, eller?

Jag bor i en vulkan.

5 maj, 2014 16:53

Borttagen

Avatar


Jag kollade på maten med en äcklad blick.

5 maj, 2014 16:53

Lux
Elev

Avatar


- Alltså vad är det här för smörja, klagade jag och petade lite på maten.

Jag bor i en vulkan.

5 maj, 2014 16:55

Lele
Elev

Avatar


Det kommer att finnas en bägare där man kan lägga i en pergamentbit med sitt namn och sin skola på, men det är bara dom som är sjutton år som kan lägga en lapp i bägaren och när man väl har lagt i en lapp så finns ingen återvändo sa Dumbledore

Mama, kudos for saying that. For spilling. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fthumbs.gfycat.com%2FRecentSoulfulDowitcher-small.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fic.pics.livejournal.com%2Fnutella_forever%2F49022583%2F14700%2F14700_original.gif

5 maj, 2014 16:55

Borttagen

Avatar


- Tråkigt, sa jag högt.

5 maj, 2014 16:56

1 2 3 4 5 6 ... 171 172 173

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen

Du får inte svara på den här tråden.