Magiska trekampen
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Magiska trekampen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Fan en av mina naglar hade gått av tänkte jag argt.
Jag tog fram min nagel fil och började fila. 5 maj, 2014 16:47 |
|
Lux
Elev |
Jag gäspade. Skulle inget hända snart?
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:49 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på Dumstrang eleverna och min blick fastnade på en tjej.
5 maj, 2014 16:50 |
|
Lux
Elev |
Jag såg att en Beauxbatonstjej stirrade på mig. Jag sträckte på mig och tänkte att hon säkert var en smutsskalle.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:51 |
|
Borttagen
|
Jag suckade igen och lutade mig bakåt utan att förstöra frisyren.
5 maj, 2014 16:52 |
|
Lux
Elev |
Jag fingrade lite på maten vi blivit serverade och suckade. Kan man inte få lite kvalité, eller?
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:53 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på maten med en äcklad blick.
5 maj, 2014 16:53 |
|
Lux
Elev |
- Alltså vad är det här för smörja, klagade jag och petade lite på maten.
Jag bor i en vulkan. 5 maj, 2014 16:55 |
|
Lele
Elev |
Det kommer att finnas en bägare där man kan lägga i en pergamentbit med sitt namn och sin skola på, men det är bara dom som är sjutton år som kan lägga en lapp i bägaren och när man väl har lagt i en lapp så finns ingen återvändo sa Dumbledore
Mama, kudos for saying that. For spilling.
5 maj, 2014 16:55 |
|
Borttagen
|
- Tråkigt, sa jag högt.
5 maj, 2014 16:56 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen