PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan Alicia Hagström och Neloon
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Neloon
Elev |
- Du kommer att komma över det, ok, sa jag
4 maj, 2014 12:51 |
|
Borttagen
|
- Jag hoppas det, sa jag sorgset.
4 maj, 2014 12:51 |
|
Neloon
Elev |
Efter tjugo minuter så var vi framme vid Hogwarts och alla gick ut
4 maj, 2014 13:30 |
|
Borttagen
|
Jag gick till Gryffindor bordet och satt mig.
4 maj, 2014 13:30 |
|
Neloon
Elev |
Jag satte mig brevid Alexandra och Remus satte sig breved mig. Vi såg Sirius sitta lite längre bak.
4 maj, 2014 13:39 |
|
Borttagen
|
Jag kollade på Sirius och han kollade tillbaka på mig.
4 maj, 2014 13:41 |
|
Neloon
Elev |
Du, kolla inte på honom, han är en idiot, sa jag för att lugna ner henne
4 maj, 2014 16:52 |
|
Borttagen
|
- Mm, sa jag och fortsätte kolla på honom och han fortsätte kolla på mig.
4 maj, 2014 16:53 |
|
Neloon
Elev |
Jag försökte att inte bry mig längre men det var svårt. Han hade skadat min bästa väns hjärta och han brydde sig ju knappt!
4 maj, 2014 16:55 |
|
Borttagen
|
Sirius reste sig upp och gick fram mot mig.
- Alexandra får jag sätta mig? frågade Sirius. - visst, sa jag tyst. Sirius satt sig ner bredvid mig och kysste mig försiktigt. 4 maj, 2014 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen