kampen mot umbrigd
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > kampen mot umbrigd
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Okej, sa jag glatt.
1 maj, 2014 19:52 |
|
PPP
Elev |
- Ni då? frågade jag Alex och Harry. Vad hat ni gjort på lovet? Okej, jag vet vad du har gjort, Harry.
Jag fnissade till.
1 maj, 2014 19:58 |
|
Borttagen
|
- Jag har försökt att inte bli döda av min pappa, sa jag.
1 maj, 2014 19:59 |
|
PPP
Elev |
1 maj, 2014 20:01 |
|
Borttagen
|
- För att jag vägrar bli dödsätare, går i Gryffindor och umgås med mugglarfödda, sa jag.
1 maj, 2014 20:02 |
|
PPP
Elev |
1 maj, 2014 20:38 |
|
Borttagen
|
- Säg det till min pappa, sa jag.
1 maj, 2014 20:38 |
|
PPP
Elev |
- Jag vet inte om jag vågar, sa jag. Han är ändå vuxen...
Jag kände mig konstig. Det var svårt att inse att denna goda varelse som jag pratade med hade en så hemsk pappa.
1 maj, 2014 20:53 |
|
Borttagen
|
- Och han är dödsätare glöm inte det, sa jag.
1 maj, 2014 20:54 |
|
PPP
Elev |
1 maj, 2014 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen