Hogwarts
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Goggo
Elev |
hej sa jag i samma stämma som Alexandra till tjejen som kom in sedan sa jag till Alexandra,
-jag hoppas hamna i Rawenclaw.Du då vad heter du och vilket elevhem tror eller hoppas du att du hamnar i? sa jag till den nya tjejen i kupén.
28 apr, 2014 20:06 |
|
Borttagen
|
- Ja ska du det?frågad jag.
28 apr, 2014 20:06 |
|
Goggo
Elev |
28 apr, 2014 20:07 |
|
Borttagen
|
- Hon frågade om vi skulle börja vårat första år och det ska vi, sa jag.
28 apr, 2014 20:07 |
|
Pinkie Pie
Elev |
28 apr, 2014 20:11 |
|
Borttagen
|
- Ja visst, sa jag.
28 apr, 2014 20:11 |
|
Goggo
Elev |
28 apr, 2014 20:15 |
|
Pinkie Pie
Elev |
Jag klev klumpigt in i kupén och satte mig bredvid en flicka som presenterade sig som Alexandra den andra flickan som satt mittemot Alexandra presenterade sig som Annie.
"Jag heter Amy" sa jag och log snett.
28 apr, 2014 20:19 |
|
Borttagen
|
- Kul att träffas, sa jag glatt.
Kupedörrarna öppnades och där stod Albus och James. 28 apr, 2014 20:20 |
|
Goggo
Elev |
hej vad heter ni? sa jag åt dom söta pojkarna vid dörren medan jag fingrade på mitt bruna platta hår.
28 apr, 2014 20:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen