PRS The Pie Club
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
ska vi börja nu eller ska vi vänta????
26 apr, 2014 17:00 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: ska vi börja nu eller ska vi vänta???? Harry-potter-bokslukaren håller nog på och skriver det första inlägget 26 apr, 2014 17:05 |
|
Borttagen
|
okej
26 apr, 2014 17:06 |
|
kitto
Elev |
Hallå, är ingen inloggad? :o
26 apr, 2014 17:13 |
|
Borttagen
|
Bara du och jag så du får väl börja då eller ska vi vänta??
26 apr, 2014 17:13 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bara du och jag så du får väl börja då eller ska vi vänta?? Vill du skriva första inlägget? I så fall är det klart att du får det! 26 apr, 2014 17:15 |
|
Borttagen
|
Jag vill inte börja
26 apr, 2014 17:15 |
|
Borttagen
|
Ska vi skriva långa eller korta?
26 apr, 2014 17:15 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte
26 apr, 2014 17:16 |
|
kitto
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ska vi skriva långa eller korta? Skriv ungefär denna längd: | | | | | |__________________________________________ 26 apr, 2014 17:17 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen