Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

PRS The Pie Club

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club

1 2 3 4 5 6 ... 45 46 47
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


ska vi börja nu eller ska vi vänta????

26 apr, 2014 17:00

kitto
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
ska vi börja nu eller ska vi vänta????

Harry-potter-bokslukaren håller nog på och skriver det första inlägget

26 apr, 2014 17:05

Borttagen

Avatar


okej

26 apr, 2014 17:06

kitto
Elev

Avatar


Hallå, är ingen inloggad? :o

26 apr, 2014 17:13

Borttagen

Avatar


Bara du och jag så du får väl börja då eller ska vi vänta??

26 apr, 2014 17:13

kitto
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Bara du och jag så du får väl börja då eller ska vi vänta??

Vill du skriva första inlägget? I så fall är det klart att du får det! Annars kan jag göra det?

26 apr, 2014 17:15

Borttagen

Avatar


Jag vill inte börja

26 apr, 2014 17:15

Borttagen

Avatar


Ska vi skriva långa eller korta?

26 apr, 2014 17:15

Borttagen

Avatar


Jag vet inte

26 apr, 2014 17:16

kitto
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ska vi skriva långa eller korta?

Skriv ungefär denna längd:
|
|
|
|
|
|__________________________________________

26 apr, 2014 17:17

1 2 3 4 5 6 ... 45 46 47

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS The Pie Club

Du får inte svara på den här tråden.