PRS med Sorgfågel
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med Sorgfågel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
24 apr, 2014 22:00 |
|
Borttagen
|
Jag satte mig med rak rygg upp i fåtöljen och såg på henne.
" Va?" Sa jag med en liten lycka i rösten. 24 apr, 2014 22:01 |
|
TildeW
Elev |
24 apr, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
" Om jag tänker samma sak som du, kan det vara en lösning.." Sa jag
24 apr, 2014 22:04 |
|
TildeW
Elev |
24 apr, 2014 22:04 |
|
Borttagen
|
" Om vi visar kärlek för varandra.." Mumlade jag generat
24 apr, 2014 22:07 |
|
TildeW
Elev |
24 apr, 2014 22:08 |
|
Borttagen
|
" Ja.. Det kan funka " sa jah
24 apr, 2014 22:09 |
|
TildeW
Elev |
"Men..Nej..Glöm det" säger jag och ler.
Det kan funkar bra. Men en sak vet jag. Jag behöver inte låtsas.
24 apr, 2014 22:10 |
|
Borttagen
|
Jag tittade på Clarissa.
" Du är söt " sa jag generat 24 apr, 2014 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen