PRS med Diego
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS med Diego
|
Borttagen
|
-Bree-
Jag sprang in i historieklassen precis i tid när det ringde in.
17 apr, 2014 18:53
|
|
Borttagen
|
Jag hade fått en plats längst bak i ena hörnet. Läraren hade gett mig mina böcker och struntat i att be mig att presentera mig.
17 apr, 2014 18:55
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig bredvid den nya killen.
Sedan höll jag på att trilla av stolen.
Jag kände igen honom.
17 apr, 2014 18:58
|
|
Borttagen
|
Jag tog upp min penna och började förstrött klottra i ett av hörnen på mitt kollegieblock när jag hörde någon som verkade ytterst klumpig bredvid mig och jag tittade upp.
17 apr, 2014 19:00
|
|
Borttagen
|
Jag stirrade på honom.
Han var så lik någon jag sett innan.
Men jag kunde inte komma på vem...
17 apr, 2014 19:06
|
|
Borttagen
|
Det var hon... Men varför stirrar hon på mig? Jag vände ner blicken mot mitt block igen och läraren satte igång lektionen.
17 apr, 2014 19:08
|
|
Borttagen
|
Jag vände mig mot läraren jag också.
17 apr, 2014 19:11
|
|
Borttagen
|
Min bror kom in, självklart försent och satte sig vid bänken bakom mig.
17 apr, 2014 19:13
|
|
Borttagen
|
Jag lyssnade på lärarens redovisning om apokalyptiska tecken.
17 apr, 2014 19:26
|
|
Borttagen
|
Efter att den tredje lektionen ringt ut var det lunch.
17 apr, 2014 19:30
|
Du får inte svara på den här tråden.