Prs med Pinkie Pie
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs med Pinkie Pie
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
- Ja det vet jag och tack, sa jag.
13 apr, 2014 21:59 |
|
Pinkie Pie
Elev |
*Hör att godis vagnen är en bit ifrån oss*
-Efter att fått veta denna tragiska händelsen har inträffat denna sommar så vill jag ha choklad. Nån annan som villa ha? Julia? Scorpius? Jag bjuder, sa jag.
13 apr, 2014 22:03 |
|
Borttagen
|
- Visst, sa vi i mun på varandra.
13 apr, 2014 22:05 |
|
Pinkie Pie
Elev |
*Tanten med godis vagnen kom och jag köpte alla varsin chokladkaka och desutom fick alla 5 chokladgrodor var*
-Jag bara älskar choklad, man blir så glad av choklad. Haha det rimmade, sa jag och Julia och Scorpius tittar konstigt på mig för att jag fick en sockerkick.
13 apr, 2014 22:09 |
|
Borttagen
|
- Du borde ta det lite lugnt, sa jag.
13 apr, 2014 22:26 |
|
Pinkie Pie
Elev |
-Jag tar det lugnt är bara lite chockad, svarar jag.
*Rose och Albus kommer in i kupen* -Äntligen jag har väntat på er, säjer jag glatt.
13 apr, 2014 22:29
Detta inlägg ändrades senast 2014-04-13 kl. 22:30
|
|
Borttagen
|
- Hej, sa jag glatt.
13 apr, 2014 22:30 |
|
Pinkie Pie
Elev |
13 apr, 2014 22:31 |
|
Borttagen
|
- Så du känner dom? Frågade jag.
13 apr, 2014 22:32 |
|
Pinkie Pie
Elev |
13 apr, 2014 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen