Husets hemlighet {Prs}
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Husets hemlighet {Prs}
|
Borttagen
|
Saga gick först in i huset och tittade sig omkring.
6 apr, 2014 20:51
|
|
Borttagen
|
Anton tvekade om han skulle gå in i huset eller inte
6 apr, 2014 21:06
|
|
Borttagen
|
" Det är övergivet! Perfekt!" Ropade Saga och började lätt att städa undan. Hon bröt sönder möblerna och stoppade pinnarna i en kakelugn, hon fick eld genom att slå två stenar mot varandra. " Det är riktigt mysigt!" Ropade hon sen.
7 apr, 2014 09:51
|
|
Borttagen
|
Anton gick in i huset han kände sig iaktagen
" jag gillar inte det här" sa Anton
7 apr, 2014 11:01
|
|
Borttagen
|
" Anton.. Det är ett hus! Jättefint!" Sa Saga
7 apr, 2014 11:02
|
|
Borttagen
|
" ja ett hus hämtat från en skräkfilm nästan " sa Anton Luna såg på Anton
7 apr, 2014 11:04
|
|
Borttagen
|
" Skärp dig! Det blir hur mysigt som helst " sa Saga
7 apr, 2014 11:17
|
|
Borttagen
|
Anton suckade
" så gameldags och mysigt " sa Luna
7 apr, 2014 11:20
|
|
Borttagen
|
" Hjälp till att städa undan nu då " sa Saga
7 apr, 2014 11:25
|
|
Borttagen
|
7 apr, 2014 12:38
|
Du får inte svara på den här tråden.