Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs mellan Alien och Lama

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Alien och Lama

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


- För att du tycker om tråkiga saker, sade jag och skrattade.

7 apr, 2014 14:49

Borttagen

Avatar


"Nej, på allvar, du är rolig" skrattar jag. "Fast du är tråkig när du är envis"

7 apr, 2014 14:51

Borttagen

Avatar


- Nej, det är jag inte sade jag bestämt.

7 apr, 2014 14:58

Borttagen

Avatar


"Men ... jo" säger jag och försöker se allvarligt på henne.

7 apr, 2014 14:59

1 2 3 4 5

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan Alien och Lama

Du får inte svara på den här tråden.