Hogwarts rektor?
Forum > Harry Potter > Hogwarts rektor?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Riddiculus
Elev |
Harry kanske är ?
Eller Hermoine... eller Ron :3 2 aug, 2011 13:19 |
|
Borttagen
|
Gud ingen aning!
3 aug, 2011 18:08 |
|
Hermione626
Elev |
Hoppas Hermione
''Alla måste Jobba som GALNINGAAAAR!!''//Hermione som rektor xD ![]() It's all Sting's fault
3 aug, 2011 18:12 |
|
TheBoggart
Elev |
Har också funderat en del på detta. Är så desperat att få veta! Även om jag hade gått ut då så vill jag veeta. Om jag någon gång träffar Jo så ska jag klämma svaret ur henne! ;D
3 aug, 2011 18:33 |
|
Ginny00
Elev |
Hermione jobbar med att husalfer ska få det bättre..(Vem är förvånad?)
3 aug, 2011 18:47 |
|
Borttagen
|
Åh, tänk er Fred & George som rektorer på Hogwarts, det hade varit AWESOME!!!
Fast, nu är det ju *snyft* bara George kvar.. Okej, zombie-Fred och George får vara rektorer (Och jag är gift med Zombie-Fred♥) 3 aug, 2011 19:36 |
|
Milanima
Elev |
Skrivet av Borttagen: I know! Vet du vilket datum? Jag skulle tro han syftar på Pottermore. SparksMoonstone122 på pottermore 3 aug, 2011 19:46 |
|
Borttagen
|
3 aug, 2011 19:55 |
|
J.k
Elev |
kanske.. Hagrid
Fast då blir alla elever uppätna av "små" söta monster x) Magi, Mod och massor av Tårar 3 aug, 2011 20:03 |
|
Borttagen
|
Haha xd Nä, jag röstar för Zombie-Fred och George 3 aug, 2011 20:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen