Prs
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs
|
Borttagen
|
- Jaha, okej. Sade jag och log. Fotboll var inte riktigt min grej, jag var klumpig och hade inte så bra kondition heller.
27 mar, 2014 18:01
|
|
Borttagen
|
-Du kanske vill kolla?, sa jag tyst
Nej! vad håller jag på med? det klart att hon inte vill.
27 mar, 2014 18:03
|
|
Borttagen
|
Jag nickade ivrigt.
- Ja, det skulle vara roligt. Sade jag och log.
27 mar, 2014 18:06
|
|
Borttagen
|
-Allvarligt? okej.., sa jag förvånat.
27 mar, 2014 18:08
|
|
Borttagen
|
- Ja, det är ju roligt att se på ibland. Sade jag och tänkte på förra gången jag hade spelat fotboll. Jag hade snubblat på mina egna ben och fått näsblod när jag föll.
27 mar, 2014 18:11
|
|
Borttagen
|
-Ajdå det måste ha gjort ont, sa jag
27 mar, 2014 18:13
|
|
Borttagen
|
- Vilket? Undrade jag förvirrat. Inte hade jag väl bara börjat tänka högt?
27 mar, 2014 18:14
|
|
Borttagen
|
-Att du föll och fick näsblod såklart?, sa jag och flinade lite
27 mar, 2014 18:17
|
|
Borttagen
|
- Eeh, hur visste du att jag gjorde det?
27 mar, 2014 18:21
|
|
Borttagen
|
-Haha du sa ju precis det, sa jag
27 mar, 2014 18:21
|
Du får inte svara på den här tråden.