Den stora vildmarken
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Den stora vildmarken
|
Borttagen
|
- Okej, sa jag.
Jag kollade på Ali.
- Ali gå tillbaka till Sam, sa jag.
Ali gick tillbaka till Sam.
22 mar, 2014 11:47
|
|
Borttagen
|
"Ville du något särskilt?" sa jag och tittade på Julia.
22 mar, 2014 12:07
|
|
Borttagen
|
- Nej, sa jag.
Jag kollade på Katie.
-Kan du inte berätta hur det är att bo hos mugglare? frågade jag.
22 mar, 2014 12:08
|
|
Borttagen
|
"Tråkigt" sa jag. "De fattar inteatt det finns magi! När jag fick brevet från Hogwarts ignorerade de det! Men jag gick till Diagongränden. Jag köpte min trollstav! Men tåget kom jag aldrig på så jag fick fortsätta och leva som om jag fortfarande trodde att jag var en mugglare!"
22 mar, 2014 12:10
|
|
Borttagen
|
-Okej, sa jag.
Jag drog handen genom mitt blonda hår.
- Så du vet inget om din riktiga familj? frågade jag.
22 mar, 2014 12:12
|
|
Borttagen
|
"Bara en sak" sa jag. "De var renblodiga magiker. Det minns jag att mamma sa. Men varför tänka på det nu? Jag går och samlar lite ved."
22 mar, 2014 12:13
|
|
Borttagen
|
- Okej, sa jag.
Jag satt kvar och tog upp en bild på min familj.
Jag reste mig och gick tillbaka till grottan.
22 mar, 2014 12:15
|
|
Borttagen
|
Jag gick genom skogen brevid. Skymningen hade börjat komma och vi behövde få varmt i grottan. Jag samlade lite trästockar och några stenar och gick sen tillbaka till grottan.
"Här är lite redskap!" ropade jag. Ali hoppade till.
22 mar, 2014 12:19
|
|
Borttagen
|
Jag satt längst in i grottan.
- Julia är allt bra? frågade Sam.
- Ja jag vill bara vara lite ifred, sa jag.
- Okej, sa Sam och gick till dom andra.
Jag torkade bort tårarna som rann ner för mina kinder.
22 mar, 2014 12:21
|
|
Borttagen
|
Jag lade ner vedpinnarna på golvet.
"Indencio" sa jag och de började brinna.
22 mar, 2014 12:22
|
Du får inte svara på den här tråden.