(Privatroll) mellan klasskompisarna :)
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Privatroll) mellan klasskompisarna :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MatteSweet
Elev |
-Lexi
-Morfar, vad händer? -Inte mycket tid, det kommer snart hända hemska saker på hogwarts. -Vad menar du? -Död, kommer! Skydda dina vänner! Skicka gärna en uggla ;) 23 mar, 2014 19:20 |
|
superV
Elev |
- Vänta.....va?
Detta kunde inte va sant. Jag liemannen. -: ja fast alla dina krafter har typ försvunnit så du måste träna upp dig.
25 mar, 2014 08:27 |
|
MatteSweet
Elev |
Allt försvann och jag vaknade upp. Jag fattade inte av något som hade hänt. Utan jag gick vidare till sovsalen. Jag undrade om man träffade på Kalhan på vägen
Skicka gärna en uggla ;) 25 mar, 2014 13:27 |
|
Glucken
Elev |
Under dom senaste timmarna hade min röst i mitt huvud förklarat vem jag var och är vad jag gjort och andra viktiga saker som t.ex vad jag kan göra med min extrema magi nivå.
Jag var och gick på hogwards och sen kom ett stort mörker runt mig... 25 mar, 2014 15:35 |
|
superV
Elev |
Jag gick förbi Larry. Jag kollade på honom med en arg blick och höjde knutnäven. Jag gjorde inget bara försökte skrämma han lite.
-: ja! hoppas han blir rädd och springer iväg. - vänta varför hatar du Larry? -: åhh ingen anledning. Bara att han dödade mig.
25 mar, 2014 15:40 |
|
Glucken
Elev |
Jag hade varit i mörkret ett tag nu och helt plötsligt var det en form av en man fast han bar gjord av skuggor
26 mar, 2014 16:39 |
|
superV
Elev |
Jag började förstå lite hur Draken och jag var sammankopplade.
helt plötsligt kände jag ett kallt mörker. Jag vände mig och såg en skugga. - det är dags. Sa den och slet ner mig genom marken
26 mar, 2014 20:10 |
|
Glucken
Elev |
Mannen av skuggor gick fram mot mig och sträckte ut sin hand och en gamla pistol kom fram såg ut som en piratpistol han gav den till mig och sa
- du vet vad du ska göra med den. - nej det vet jag inte Han brydde sig inte och jag kastades rätt in i biblioteket, alla tittade på mig - hej Jag gick där i från ~ okej nu kan vi börja arbeta 27 mar, 2014 10:14 |
|
superV
Elev |
Jag drogs ner. Allt blev varmare. Jag såg helvete. Sen blev allt kallt.
-: välkommen till de dödas viloplats! jag kollade runt. Jag såg spöken sväva omkring och skelett. men jag såg också en lie. Jag tog den. Allt blev normalt igen. När jag kollade mot min hand hade jag bara en pinne.
27 mar, 2014 17:56 |
|
Glucken
Elev |
jag gömde pistolen och gick till mitt elevhemmet och stannade där och tänkte en stund
27 mar, 2014 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen