Prs(Elinthemagicalwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicalwitch)
|
Borttagen
|
"Det gör inget" svarar jag glatt, nu vet jag vem det var och denne någon var riktigt snäll.
11 mar, 2014 09:42
|
|
Borttagen
|
11 mar, 2014 09:44
|
|
Borttagen
|
"Jag menar, det är ju ändå quidditch. Man måste vänta sig lite skador ibland. Eller kanske inte om man är slagman, då kan man skjuta iväg alla bollar ifrån sig" jag ser att Luke rodnar och självklart börjar jag också rodna då.
11 mar, 2014 09:47
|
|
Borttagen
|
Jag ler.
" Jo, fast jag har också fått en del bollar på mig, sa jag och log.
11 mar, 2014 09:50
|
|
Borttagen
|
"Vad är det värsta som har hänt dig?" frågar jag nyfiket.
11 mar, 2014 09:51
|
|
Borttagen
|
11 mar, 2014 09:52
|
|
Borttagen
|
"Under en quidditch-match" säger jag med ett leende.
11 mar, 2014 09:53
|
|
Borttagen
|
" Jag fick en dunkare på axeln. Då bröt jag den mitt itu. Det var inte så skönt, sa jag
11 mar, 2014 09:55
|
|
Borttagen
|
"Ojdå" mumlar jag och ser in i hans ögon.
11 mar, 2014 09:57
|
|
Borttagen
|
" Fast nu fungerar min arm som den ska, sa jag och log
11 mar, 2014 10:00
|
Du får inte svara på den här tråden.