Kärlek på Hogwarts allmänt rollj
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Kärlek på Hogwarts allmänt rollj
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skaparen av rollspelet får börja på rollet
2 mar, 2014 15:41 |
|
Fairy Tale
Elev |
2 mar, 2014 15:51 |
|
Borttagen
|
2 mar, 2014 15:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Jag ska äta bara Ok. ^^ Btw, Mily, har inte din karaktär något efternamn? Det kommer i rollet 2 mar, 2014 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Jag ska äta bara Ok. ^^ Btw, Mily, har inte din karaktär något efternamn? Det kommer i rollet Okej. 2 mar, 2014 15:55 |
|
Fairy Tale
Elev |
förlåt att det tog lång tid, jag var tvungen att kopiera allas mallar och lägga in dem i första inlägget, och det blev lite krångel
....................... Meadow Jag vaknade som vanligt vid halv sju-tiden och gick snabbt upp och klädde på mig. Efter att ha satt på mig min skoluniform, och satt upp mitt hår i två låga tofsar, gick jag till stora salen satte mig för att äta. Salen var full med elever som skulle äta, detta var nämligen den ideala tiden att äta för nästan alla elever. Jag tog min normala frukost, den mest tråkiga man kunde tänka sig, rostat bröd med jordgubbsmarmelad , kompat med ett stort glas mjölk. Snart kom min svartvita uggla, Peppar, med The Daily Prophet, och jag började läsa den händelserika trollkarlstidningen med svartvita, rörliga bilder. ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, Förlåt för tråkigt, men det är så svårt att börja ett roll :|
2 mar, 2014 17:07
Detta inlägg ändrades senast 2014-03- 2 kl. 17:17
|
|
Borttagen
|
(Om alla ska skriva i jag form blir jag förvirrad)
2 mar, 2014 17:08 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Borttagen: (Om alla ska skriva i jag form blir jag förvirrad) Jag kan skriva namnet i början.. Du har rätt , jag blir också förvirrad......
2 mar, 2014 17:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Borttagen: (Om alla ska skriva i jag form blir jag förvirrad) Jag kan skriva namnet i början.. Du har rätt , jag blir också förvirrad...... (Tack 2 mar, 2014 17:17 |
|
Fairy Tale
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fairy Tale: Skrivet av Borttagen: (Om alla ska skriva i jag form blir jag förvirrad) Jag kan skriva namnet i början.. Du har rätt , jag blir också förvirrad...... (Tack) det var så lite
2 mar, 2014 17:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen