Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Keiron & ErisedStone TVD

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Keiron & ErisedStone TVD

1 2 3 4 5 6 ... 20 21 22
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag tittar bakåt med uppspärrade ögon, och sedan minns jag saken människan tappade och smyger dit igeni hopp om att han lämnat stället.

19 feb, 2014 21:29

Borttagen

Avatar


Jag hänger av mig jackan och sparkar av mig skorna. Teven står på i vardagsrummet och jag sjunker ner i soffan med kontrollen[Man kallar de väl kontroll i sve?? xD] i handen. Jag zappar mellan kanalerna och börjar titta på en gammal James Bond film.

19 feb, 2014 21:34

Borttagen

Avatar


Ja, fast vissa säger fjärr xD
--

Jag går tillbaka till platsen och letar på marken.
Vad det än var måste det vara värdefullt, tänker jag.
Tillslut ser jag något som blänker i månskenet.
Jag tar upp föremålet och stirrar på det.

19 feb, 2014 21:38

Borttagen

Avatar


BYT INTE RAD SÅ OFTA IT STÖRS ME
________________________________
Jag hörde hör Megan skällde och gick fram till fönstret och kollade. Vampyr tjejen letade efter något på marken. Jag smög till ytterdörren och öppnade den försiktigt så att hon inte skulle höra. Jag tog en bössa med trädkulor med mig och siktade på flickan.

19 feb, 2014 21:43

Borttagen

Avatar


Jag stoppade ner den i fickan, sedan började jag gå hem.
--
STÖR det dig? Oki xD

19 feb, 2014 21:47

Borttagen

Avatar


Jag missade hennes hjärta men försökte igen. Jag missade igen och sköt henne i huvudet bara för att få henne medvetslös.
-___________________________
Ja

19 feb, 2014 21:49

Borttagen

Avatar


Jag hörde ett pang, sedan löpte det en obehaglig stöt genom huvudet. Efter det blev allt svart.

19 feb, 2014 21:52

Borttagen

Avatar


jag släpade in henne och förde henne ner till källaren där jag hade en liten cell. Av någon anledning ville jag inte döda henne. Inte ännu.
Jag lade en påse blod i hörnet av rummet och låste sedan dörren efter mig.

19 feb, 2014 21:56

Borttagen

Avatar


När jag sedan vaknade ur min medvetslöshet visste jag inte vart jag var.
"Hallå? " ropade jag.

19 feb, 2014 21:58

Borttagen

Avatar


- Hej. Sade jag glatt och tittade på flickan mellan gallret.
- Där finns blod om du vill ha. Sade jag glatt och nickade mot blodpåsen jag hade lämnat åt henne.

19 feb, 2014 22:01

1 2 3 4 5 6 ... 20 21 22

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Keiron & ErisedStone TVD

Du får inte svara på den här tråden.