Prs Singwithice och Queen Boo
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Queen Boo
Elev |
"Oj, kul... Jag har alltid varit motsatsen till prefekt" säger jag leende. Scorpius ler också. Jag är förvånad över att Victoria inte lagt märke till, eller inte brytt sig om, min ögonfärg.
Scorpius frågade om det första gången vi träffades, men han trodde inte att det hade något med mig som person att göra. Så synd att han har fel... jag är jättecoolig älska mig plz 19 feb, 2014 15:36 |
|
Borttagen
|
"Haha, hur menar du?"
19 feb, 2014 16:11 |
|
Queen Boo
Elev |
"Alltså..." börjar jag. "Jag har aldrig varit bra på... regler. Eller jag förstår regler, jag kan bara inte följa dem"
jag är jättecoolig älska mig plz 19 feb, 2014 16:55 |
|
Borttagen
|
"Jag följer typ alla möjliga regler… och lämnar alltid in allting i tid, och bryter aldrig mot regler..."
19 feb, 2014 18:25 |
|
Queen Boo
Elev |
"Om du är prefekt lär vi ses en hel del, iallafall" säger jag. "Och du får träffa din kille rätt mycket också"
jag är jättecoolig älska mig plz 19 feb, 2014 18:28 |
|
Borttagen
|
"Vad menar du?"
19 feb, 2014 19:56 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jaa... jag nämner inga namn, men minns du att två personer var uppe på taket till gryffindortornet och spottade på alla som gick förbi förra året? Och två personer trollade fram en flod med alligatorer i korridoren samma år? Och att en person jagade en panter genom hela slottet...
De personerna fick träffa prefekterna mycket..." jag är jättecoolig älska mig plz 19 feb, 2014 20:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Queen Boo: "Jaa... jag nämner inga namn, men minns du att två personer var uppe på taket till gryffindortornet och spottade på alla som gick förbi förra året? Och två personer trollade fram en flod med alligatorer i korridoren samma år? Och att en person jagade en panter genom hela slottet... De personerna fick träffa prefekterna mycket..." "Åh, just det. Ni skapade också ett dussintal träsk tror jag?" 19 feb, 2014 20:36 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jaa... Det gjorde vi" ler jag. "Men det var inte lika roligt som när vi tog in jättebläckfisken
jag är jättecoolig älska mig plz 19 feb, 2014 20:43 |
|
Borttagen
|
"Det har jag inte hört om, vad hände? Vart?"
19 feb, 2014 20:45 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen