Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Prs Singwithice och Queen Boo

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo

1 2 3 4 5 6 ... 48 49 50
Användare Inlägg
Queen Boo
Elev

Avatar


"Oj, kul... Jag har alltid varit motsatsen till prefekt" säger jag leende. Scorpius ler också. Jag är förvånad över att Victoria inte lagt märke till, eller inte brytt sig om, min ögonfärg.
Scorpius frågade om det första gången vi träffades, men han trodde inte att det hade något med mig som person att göra. Så synd att han har fel...

jag är jättecoolig älska mig plz

19 feb, 2014 15:36

Borttagen

Avatar


"Haha, hur menar du?"

19 feb, 2014 16:11

Queen Boo
Elev

Avatar


"Alltså..." börjar jag. "Jag har aldrig varit bra på... regler. Eller jag förstår regler, jag kan bara inte följa dem"

jag är jättecoolig älska mig plz

19 feb, 2014 16:55

Borttagen

Avatar


"Jag följer typ alla möjliga regler… och lämnar alltid in allting i tid, och bryter aldrig mot regler..."

19 feb, 2014 18:25

Queen Boo
Elev

Avatar


"Om du är prefekt lär vi ses en hel del, iallafall" säger jag. "Och du får träffa din kille rätt mycket också"

jag är jättecoolig älska mig plz

19 feb, 2014 18:28

Borttagen

Avatar


"Vad menar du?"

19 feb, 2014 19:56

Queen Boo
Elev

Avatar


"Jaa... jag nämner inga namn, men minns du att två personer var uppe på taket till gryffindortornet och spottade på alla som gick förbi förra året? Och två personer trollade fram en flod med alligatorer i korridoren samma år? Och att en person jagade en panter genom hela slottet...
De personerna fick träffa prefekterna mycket..."

jag är jättecoolig älska mig plz

19 feb, 2014 20:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Queen Boo:
"Jaa... jag nämner inga namn, men minns du att två personer var uppe på taket till gryffindortornet och spottade på alla som gick förbi förra året? Och två personer trollade fram en flod med alligatorer i korridoren samma år? Och att en person jagade en panter genom hela slottet...
De personerna fick träffa prefekterna mycket..."

"Åh, just det. Ni skapade också ett dussintal träsk tror jag?"

19 feb, 2014 20:36

Queen Boo
Elev

Avatar


"Jaa... Det gjorde vi" ler jag. "Men det var inte lika roligt som när vi tog in jättebläckfisken

jag är jättecoolig älska mig plz

19 feb, 2014 20:43

Borttagen

Avatar


"Det har jag inte hört om, vad hände? Vart?"

19 feb, 2014 20:45

1 2 3 4 5 6 ... 48 49 50

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs Singwithice och Queen Boo

Du får inte svara på den här tråden.