Old Hogwarts privatroll! :D
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Old Hogwarts privatroll! :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
superV
Elev |
Jag såg krabban försvinna. Jag sprang efter och sa
-Vänta herr krabba. Jag hann med krabban och började åka med
15 feb, 2014 00:56 |
|
Glucken
Elev |
stannar och springer in på dasset hoppar ner i dasset och försöker spola ner mig. skriker portalen fungerar inte
15 feb, 2014 00:58 |
|
superV
Elev |
Jag såg en kille som såg väldigt ledsen ut. Jag tog de sista dropparna och kastade de på honom. En bit spya hängde med. Jag såg killen förvandlades till en rosa kanin med drakvingar. Jag sa
- Välkommen. Jag såg att krabban hade flytt från monstertrucken. Jag såg krabban som försökte doppa sig i chokladpolen så jag hängde på
15 feb, 2014 01:00 |
|
Majis
Elev |
Den galna killen kom fram till mig och kastade någon slags dryck på mig och plötsligt blev allt så klart! Killen framför mig var ingen vanlig kille och jag va en rosa kanin... med drakvingar! Jag såg en krabba komma ut från en chokladpool.
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 feb, 2014 01:04 |
|
Glucken
Elev |
spinner och springer längs fram i tåget och skriker
- portalen är fel kalibrerad jag åkte till godislandet men godiset är slut . 15 feb, 2014 01:04 |
|
superV
Elev |
Krabban och jag var fyllda med choklad. mhhh vad gott. Jag började dansa och volta mitt i korridoren. Alla personer som kom i närheten kramade jag
15 feb, 2014 01:05 |
|
Majis
Elev |
Krabban kom ut och berättade att allt godis va slut... från godislandet! Jag kunde inte tro det, så jag började spruta eld på krabban och killen som ha konstig doft...
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 15 feb, 2014 01:06 |
|
superV
Elev |
Jag kom på iden att jag och krabban skulle ha tornespel med våra huvuden. VI sprang emot varandra och slog i våra huvud med varandra
15 feb, 2014 01:07 |
|
Glucken
Elev |
flög i väg hundra mil och kom in i tågförares rum och slog ner han med en pumpa och tog kontroll av tåget tror att tåget flyger
15 feb, 2014 01:09 |
|
superV
Elev |
Folk skrek att det var en galning som körde tåget.
- ÄR ni dumma? skrek jag Alla stannade. - Det är en stor fin ballong som vi sitter i!
15 feb, 2014 01:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen