PRS - TildeW & ErisedStone
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS - TildeW & ErisedStone
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"Finn är quarterback, de respekterar honom, så om du säger att du är med honom är det okej" säger jag och ler. "Och du kanske vill gå med i cheerios förresten?"
12 feb, 2014 17:48 |
|
TildeW
Elev |
"Visst, jag följer med! Men jag blir ingen Cheerio!" Säger jag och ler tillbaka.
"Vet ni vad jag ser?" Säger Puck. "Lågor..Nej, Gnistor..Eller vänta! Fyrverkerier!".
12 feb, 2014 17:56 |
|
Borttagen
|
"Varför vill du inte gå med?" frågar jag besviket. "Jag tror du skulle passa där"
12 feb, 2014 17:58 |
|
TildeW
Elev |
"Det är ingenting för mig" säger jag.
"Vadå fyrverkerier?" Säger Finn. "Fyrverkerier!" Säger Puck och pekar på mig och Dustin.
12 feb, 2014 18:01 |
|
Borttagen
|
Jag himlar med ögonen.
"Fyrverkerier?" suckar jag. 12 feb, 2014 18:04 |
|
TildeW
Elev |
12 feb, 2014 18:06 |
|
Borttagen
|
"Jajaja, kom, nu går vi!" säger jag lite nervöst.
12 feb, 2014 18:07 |
|
TildeW
Elev |
"Dustin är nervös! Är det pågrund av träningen eller pågrund av henne!" Säger Puck.
"Sluta nu" säger jag och reser mig upp.
12 feb, 2014 18:08 |
|
Borttagen
|
"Jag är inte nervös" mumlar jag.
Puck och Sam skrattar med varandra, men jag ignorerar dem. "Vi ses på träningen ..." säger jag. Finn går med oss. 12 feb, 2014 18:13 |
|
TildeW
Elev |
Jag följer efter Dustin till träningen. Finn och Dustin går in i omklädningsrummet och jag går mot läktaren.
12 feb, 2014 18:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen