Rollspel för Snigelklubben
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel för Snigelklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice Weasley
Elev |
9 feb, 2014 14:20 |
|
Kim Potter
Elev |
9 feb, 2014 14:44 |
|
Borttagen
|
Får man vara med? (Frågade också i snigelklubben)
9 feb, 2014 14:53 |
|
Kim Potter
Elev |
9 feb, 2014 14:54 |
|
Borttagen
|
Namn: Isabelle Snow
Ålder: 18 Utseende: Mörkbrunt, nästan svart, långt hår, snelugg som täcker ena ögat, stora bruna ögon, smal, medellång. Personlighet: Modig, tystlåten, brukar inte öppna sig för någon, ganska hård, snäll när man lärt känna henne. Familj: Mamma död, pappa sitter i fängelse. Bakrund: Hennes mamma dog av cancer när hon var 15 & hennes pappa åkte i fängelse när hon precis fyllt arton. Pengar fick hon av sin mamma som var ganska rik. Övrigt: Hon bor själv i en liten lägenhet, och hon kan inte simma. 9 feb, 2014 15:12 |
|
Alice Weasley
Elev |
Hej Kim Potter tyckte att jag var för liten nät jag var 11 år men efter en liten diskussion gick Kim potter med på att jag kunde vara 11 om jag var lilla syster till någon kan någon tänka sig att vara storasyster / storebror till mig
mandragora Kim Potter Caty Delacour Rasmus potter Choppa Ifall ni kan tänka er det då så ändrar jag min mall och skriver in er i min familj och storyn blir att July kämpade och tjatade hål i huvudet på (namn) om att få följa med så tillslut gick ( namn) med sig på att July fick följa med. Snälla den som vill det är bäst!!!!!!
9 feb, 2014 17:06 |
|
Caty Delacour
Elev |
Skrivet av Alice Weasley: Hej Kim Potter tyckte att jag var för liten nät jag var 11 år men efter en liten diskussion gick Kim potter med på att jag kunde vara 11 om jag var lilla syster till någon kan någon tänka sig att vara storasyster / Ifall ni kan tänka er det då så ändrar jag min mall och skriver in er i min familj och storyn blir att July kämpade och tjatade hål i huvudet på (namn) om att få följa med så tillslut gick ( namn) med sig på att July fick följa med. Snälla den som vill det är bäst!!!!!! Du skulle kunna vara med mig, om du vill
9 feb, 2014 17:32 |
|
Alice Weasley
Elev |
Skrivet av Caty Delacour: Skrivet av Alice Weasley: Hej Kim Potter tyckte att jag var för liten nät jag var 11 år men efter en liten diskussion gick Kim potter med på att jag kunde vara 11 om jag var lilla syster till någon kan någon tänka sig att vara storasyster / Ifall ni kan tänka er det då så ändrar jag min mall och skriver in er i min familj och storyn blir att July kämpade och tjatade hål i huvudet på (namn) om att få följa med så tillslut gick ( namn) med sig på att July fick följa med. Snälla den som vill det är bäst!!!!!! Du skulle kunna vara med mig, om du vill Jaaaaaaaaaaaa..... Du är bäst det vill jag jätte gänrna OMG skriver in dig i min fam men... Då måste någon av oss byta efternamn...
9 feb, 2014 17:36 |
|
Caty Delacour
Elev |
Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Caty Delacour: Skrivet av Alice Weasley: Hej Kim Potter tyckte att jag var för liten nät jag var 11 år men efter en liten diskussion gick Kim potter med på att jag kunde vara 11 om jag var lilla syster till någon kan någon tänka sig att vara storasyster / Ifall ni kan tänka er det då så ändrar jag min mall och skriver in er i min familj och storyn blir att July kämpade och tjatade hål i huvudet på (namn) om att få följa med så tillslut gick ( namn) med sig på att July fick följa med. Snälla den som vill det är bäst!!!!!! Du skulle kunna vara med mig, om du vill Jaaaaaaaaaaaa..... Du är bäst det vill jag jätte gänrna OMG skriver in dig i min fam men... Då måste någon av oss byta efternamn... Jag kan byta, jag bara slängde in Quist Vi är systrarna Waterfall då?
9 feb, 2014 17:38 |
|
Alice Weasley
Elev |
Skrivet av Caty Delacour: Skrivet av Alice Weasley: Skrivet av Caty Delacour: Skrivet av Alice Weasley: Hej Kim Potter tyckte att jag var för liten nät jag var 11 år men efter en liten diskussion gick Kim potter med på att jag kunde vara 11 om jag var lilla syster till någon kan någon tänka sig att vara storasyster / Ifall ni kan tänka er det då så ändrar jag min mall och skriver in er i min familj och storyn blir att July kämpade och tjatade hål i huvudet på (namn) om att få följa med så tillslut gick ( namn) med sig på att July fick följa med. Snälla den som vill det är bäst!!!!!! Du skulle kunna vara med mig, om du vill Jaaaaaaaaaaaa..... Du är bäst det vill jag jätte gänrna OMG skriver in dig i min fam men... Då måste någon av oss byta efternamn... Jag kan byta, jag bara slängde in Quist Vi är systrarna Waterfall då? Ok men då måste du nog ändra mall...
9 feb, 2014 17:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen