Prs matilda weasley fairy tale
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs matilda weasley fairy tale
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fairy Tale
Elev |
Snabbt använde jag mina klättrarkunskaper och klättrade ljudlöst upp i trädet där min koja fanns. Jag hade byggt kojan där när jag var tretton år. Jag och Annie. Min syster, egentligen heter hon Miraebelle men vi kallar henne för Annie, egentligen vet jag inte varför vi kallar henne det..
I kojan fanns en fåtölj, en öppen spis, två madrasser och en stor låda där vi hade alla våras saker. Ja, där bodde vi i två månader tills våran moster hörde av sig..
21 feb, 2014 21:27 |
|
Matilda weasley
Elev |
Jag tittade ner på marken ett ögonblick och sen tittade jag upp igen men då var det tomt vid floden,
där hade det nyss suttit en flicka, där hade Mio just suttit Jag är jag, det är inte du :P
21 feb, 2014 21:37 |
|
Fairy Tale
Elev |
21 feb, 2014 22:15 |
|
Matilda weasley
Elev |
Jag gick fram till floden och slog mig ner, jag tittade på klockan, den var snart tre
Jag är jag, det är inte du :P
21 feb, 2014 22:55 |
|
Fairy Tale
Elev |
21 feb, 2014 22:56 |
|
Matilda weasley
Elev |
21 feb, 2014 22:57 |
|
Fairy Tale
Elev |
22 feb, 2014 12:03 |
|
Matilda weasley
Elev |
22 feb, 2014 13:12 |
|
Fairy Tale
Elev |
"Där uppifrån" sa jag och kastade en blick mot kojan, man såg den inte..
"Jag har gymnastiktävling nu" sa jag och hjulade en gång, sen sprang jag ifrån henne.
22 feb, 2014 13:38 |
|
Matilda weasley
Elev |
Jag stod kvar som ett frågetecken, sen tittade jag på klockan det var dax snart
Jag är jag, det är inte du :P
22 feb, 2014 15:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen