Vänskapstråden
Forum > Off Topic > Vänskapstråden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Inte jag heller, och gud vad tyst det skulle vara i vårt klassrum xD jag, tomtenissen, Pixie och Katla skrattar väääääääääääldigt mycket!
![]()
24 apr, 2011 00:47 |
|
The Noble Lion
Elev |
Ja jag och min kompis sitter och fnissar mest hela tiden på lektionerna när vi sitter bredvid varandra och alla bara tittar konstigt på oss, och då skrattar vi ännu mer
24 apr, 2011 00:48 |
|
Knizzlare
Elev |
Alla ba till oss för att dryga liksom "vad är det som är så roligt" hahahahha xD
Vi utbyter blickar hela tiden xD och typ textar och 'säger' saker till varandra. Vi typ, himlar med ögonen, fnissar och såntdär XD ![]()
24 apr, 2011 00:51 |
|
The Noble Lion
Elev |
24 apr, 2011 00:51 |
|
Knizzlare
Elev |
Och en gång på en rast så satt vi och pratade och vi kom kanske 20 minuter försent in o_o fast det blev inte så mycket snack om det som tur var xD
![]()
24 apr, 2011 00:53 |
|
The Noble Lion
Elev |
Haha försent har vi inte kommit, eftersom att vi oftast sitter utanför det klassrum som vi ska vara i
24 apr, 2011 00:55 |
|
Knizzlare
Elev |
Ja, lyllo er, vi FÅR INTE vara inne på rasterna!
Fast några raster när det typ har regnat och så har vi värsta fjäskat för lärarna så har vi fått gå in XD Fast jag gillar regn ibland, när det spöregnar ljummet, verkligen typ forsar ner! ![]()
24 apr, 2011 00:57 |
|
The Noble Lion
Elev |
Haha så var det förut för oss, men nu har vi "sällskaps rum" eller vad man nu ska kalla dem där vi oftast sitter
24 apr, 2011 00:58 |
|
Knizzlare
Elev |
24 apr, 2011 01:00 |
|
The Noble Lion
Elev |
Haha jaa det kan det vara, fast vi går aldrig ut om vi inte ska typ köpa godis eller något
24 apr, 2011 01:01 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen