Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs mellan mig och Renesmee cullen 1
|
Borttagen
|
Jag log för mig själv när jag hörde den svaga dunsen efter honom. Sedan följde jag efter honom.
26 jan, 2014 17:56
|
|
Borttagen
|
Jag gick till attack mot en av dom utan att slå de andra medvetslösa. Vilket inte va så smart eftersom alla hoppade på mig. Men jag jag var för törstig för att bry mig.
26 jan, 2014 17:58
|
|
Borttagen
|
Jag hoppade in i "lilla Stockholms blodbad" och slog en 75- kilos gubbe i huvudet så han tippade av. Sedan slängde jag honom till Diego.
26 jan, 2014 18:07
|
|
Borttagen
|
En stund senare låg alla tömda kroppar i en hög på marken och våra ögon var blodröda.
26 jan, 2014 18:08
|
|
Borttagen
|
Jag hade bara druckit en gubbe. Men jag var mätt i alla fall.
26 jan, 2014 18:11
|
|
Borttagen
|
Jag suckade. Nu var det bara att återvända till helvetet i den lilla källaren alla höll till.
26 jan, 2014 18:13
|
|
Borttagen
|
Jag satte i mina hörlurar igen.
26 jan, 2014 18:17
|
|
Borttagen
|
Jag hade ingen lust att återvända men va skulle jag annars hålla hus helt ensam?
26 jan, 2014 18:19
|
|
Borttagen
|
Jag log lite medan jag lyssnade på min absoluta favoritlåt.
26 jan, 2014 18:22
|
|
Borttagen
|
Jag började sakta gå österut dels för att jag inte hade något att göra och dels för att jag ville se om Bree följde efter.
26 jan, 2014 18:24
|
Du får inte svara på den här tråden.