Prs mellan mig och Fairy Tale
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Prs mellan mig och Fairy Tale
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag höjer på ögonbrynet.
- Vadå? Säger Liv och flinar. - Du känner honom inte, Liv. Det räcker inte med att du bara tycker att han är snygg, varför kysste du honom? Säger jag och suckar tungt. - Jag känner honom visst och dessutom var det han som kysste mig. Säger Liv envist. Jag himlar med ögonen. 24 jan, 2014 19:29 |
|
Fairy Tale
Elev |
-Det var ju hon som kysste mig! Skyllde han. Men jag såg hans finurliga leende på läpparna.
-Det var det ju inte alls! Sa jag och slog honom löst på armen. -Joho, sa han och smekte sig på armen som det gjorde ont.
24 jan, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
När det ringer in rusar jag och liv in till lektionen och sätter oss brevid varandra i språk klassen. Vi har tyska nu.
24 jan, 2014 19:37 |
|
Fairy Tale
Elev |
24 jan, 2014 20:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen