(ORP) Demonernas krig
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (ORP) Demonernas krig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isse Weasly
Elev |
Kia
Jag stelnar till. Busted! Jag packar ihop väskan och sätter på mig den. Sedan haltar jag fram från min plats. Hela min kropp gör ont och jag får fram: "Behåll dina autografer helve..." Innan jag faller ihop. Utan kraft att resa mig får jag ligga kvar. "To be, or not to be..." -William Shakespear
22 jan, 2014 21:30 |
|
Kim Potter
Elev |
Annie:
Jag skakar lätt på huvudet men spricker upp i ett leende. "Att vara människa är inte alltid så lätt, huh?", skrattar jag men slänger fram en medicin jag hittat i en övergiven affär, inte för att jag skulle behöva den dock.
22 jan, 2014 22:22 |
|
Isse Weasly
Elev |
Kia
Jag Lyfter huvudet och stirrar på tabletterna misstänktsamt och sen på hon i trädet. Nej, jag kan inte lita på... Den där! Jag fnyser åt henne och lägger ner huvudet igen. Jag öppnar min hand väska och börjar pillra med prylar där. "To be, or not to be..." -William Shakespear
23 jan, 2014 07:53 |
|
Kim Potter
Elev |
Annie:
"Ta den inte då", fräser jag och ser mot himlen som sakta men säkert börjar avta, det har ju faktiskt regnat i över en timme.
23 jan, 2014 11:04 |
|
Anne Potter
Elev |
23 jan, 2014 11:08 |
|
Isse Weasly
Elev |
Kia
Jag ger upp. Kommer ändå dö om jag inte tar något så, varför inte? Jag tar burken, öppnar locket och sväljer så många tabletter jag kan innan jag lägger burken i min väska. Sedan viskar jag ett vagt "Tack!" Innan jag svimmar här och nu. "To be, or not to be..." -William Shakespear
23 jan, 2014 11:09 |
|
Borttagen
|
Hinner nog inte rolla, ni har ju redan rollat ifrån rätt mycket, så jag hoppar ur.
23 jan, 2014 11:10 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hinner nog inte rolla, ni har ju redan rollat ifrån rätt mycket, så jag hoppar ur. Nej! DD: Det har vi inte alls </3
23 jan, 2014 11:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Jo. Om du ser på första inlägget finns rätt många mallar och om du ser själva rollet är det bara två som kommit in i rollet. På riktigt alltså.Skrivet av Borttagen: Hinner nog inte rolla, ni har ju redan rollat ifrån rätt mycket, så jag hoppar ur. Nej! DD: Det har vi inte alls </3 23 jan, 2014 11:15 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Jo. Om du ser på första inlägget finns rätt många mallar och om du ser själva rollet är det bara två som kommit in i rollet. På riktigt alltså. Skrivet av Borttagen: Hinner nog inte rolla, ni har ju redan rollat ifrån rätt mycket, så jag hoppar ur. Nej! DD: Det har vi inte alls </3 Men det är ju självklart att vi väntar på att fler ska komma in i handlingen, alla kan ju inte rolla samtidigt...
23 jan, 2014 11:18 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen