PRS med amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS med amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TildeW
Elev |
12 jan, 2014 18:11 |
|
amanda1104
Elev |
"Men vad säger karriäristerna om att du pratar med oss?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 jan, 2014 09:08 |
|
TildeW
Elev |
13 jan, 2014 12:18 |
|
amanda1104
Elev |
"Nu kommer poängen" säger Sam.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 jan, 2014 14:21 |
|
TildeW
Elev |
13 jan, 2014 14:27 |
|
amanda1104
Elev |
Hur bestämmer vi poängen]
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 jan, 2014 15:00 |
|
TildeW
Elev |
13 jan, 2014 15:04 |
|
amanda1104
Elev |
[Tio är väll högst?]
I 2an får tjejen 7 och killen 8. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 jan, 2014 15:09 |
|
TildeW
Elev |
13 jan, 2014 15:10 |
|
amanda1104
Elev |
[Okaj]
Treorna får också ganska höga poäng. Nu är et fyrans tur. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 13 jan, 2014 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen