{Prs} Horrokruxen & Chaemy
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > {Prs} Horrokruxen & Chaemy
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Vi skär ett litet sår i våra händer och sen blandar vi vårat blod och då är vi blodssystrar " sa jag fort
31 dec, 2013 19:42 |
|
Chaemy
Elev |
"Jaha, okej!" sa jag glatt. Hon kommer säkert att bli en bra vän till mig! Jag blev så glad av den tanken, då jag aldrig har haft en äkta vän.
31 dec, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
Jag tog fram en liten kniv som jag hade i fickan.
" Vill du själv?" Sa jag 31 dec, 2013 19:54 |
|
Chaemy
Elev |
31 dec, 2013 19:56 |
|
Borttagen
|
Jag log och sträckte fram kniven
31 dec, 2013 19:57 |
|
Chaemy
Elev |
Jag tog kniven ur Daisys hand. Jag tvekade i en halv minut ungefär, sen närmade jag mig den andra handen. Försiktigt gjorde jag ett litet jack. Blodet kom nästan genast.
"Din tur" sa jag och gav tillbaka kniven.
31 dec, 2013 20:40 |
|
Borttagen
|
" Bra " sa jag och tog kniven.
Jag skar ett litet sår och sträckte fram handen. 31 dec, 2013 20:50 |
|
Chaemy
Elev |
Jag tog Daisys hand och såren nuddade varandra.
Det kändes konstig och jag blev spänd som jag alltid blir när jag gör ovana saker.
31 dec, 2013 20:53 |
|
Borttagen
|
" Så, måste vi alltid hålla ihop " sa jag och log.
31 dec, 2013 20:56 |
|
Chaemy
Elev |
"Ja!" Jag log ett oerhört brett och fånigt leende. Jag sprudlade av glädje och visste att Daisy skulle bli en vän för livet.
31 dec, 2013 21:01 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen