Nån som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Nån som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det såg nästan ut som att det rök från Calle.
" Du ska inte säga till mig!" Fnös han. Calle tog fram sin stav och riktade den mot henne. ". Calle, det räcker nu!" Skrek jag 21 dec, 2013 11:54 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 dec, 2013 20:11 |
|
Borttagen
|
" den där Calle är väldigt störande! Och de två klampade bara in här förut!" Sa jag till tjejen brevid mig, hon såg väldigt snäll ut
22 dec, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
" Calle, det räcker nu, annars går du ut!" Viskade jag åt Calle.
" Visst, jag pallar inte vara här inne länge till!" Sa han och gick med raska steg ut och smällde igen dörren. " Som sagt, han brukar inte vara såhär.." Sa jag förlåtande. 15 jan, 2014 10:41 |
|
KajsaRC2001
Elev |
17 jan, 2014 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen