någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Aveline öppnade sakta dörren. "Öhm... kan jag sitta här eller? Allt är fullt." muttrade hon 12 dec, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
"Visst" sa jag tyst och flyttade lite på mig
12 dec, 2013 21:49 |
|
Borttagen
|
Aveline nickade kort och satte sig ner. Hon stängde dörren och lutade huvudet mot väggen. 12 dec, 2013 21:51 |
|
Borttagen
|
Jag log inte längre, alla var bara sura och buttra..
När båda kollade bort förvandlade jag mig till min animagus och la mig på min plats (det är ni Milyoch luna_rav) 12 dec, 2013 21:55 |
|
Borttagen
|
Aveline kände sig instängd. Hon brukade oftast bara sitta med slytherinare... 13 dec, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
(jag skriver *KATT* när jag är min animagus, katt)
*KATT* jag kollade på tjejen brevid mig. jag kände henne inte än men hon kanske kunde bli en bra vän... Men killen framför mig... han... han var... såååå söt! jag gick ut ur kupen (Mily luna_rav) 13 dec, 2013 19:27 |
|
Borttagen
|
Aveline tittade efter tjejen och slutade luta sig mot dörren. 13 dec, 2013 19:30 |
|
Borttagen
|
*KATT*
jag kollade på tjejen i smyg utifrån... sedan kom den hemska tanken! tänk om tjejen också gillar killen... (luna_rav) 13 dec, 2013 19:32 |
|
Borttagen
|
(Ska vi inte vänta in Mily?)
13 dec, 2013 19:40 |
|
Borttagen
|
(kan du bara köra ett ''SVAR'' på min först?)
13 dec, 2013 19:44 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen