Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

någon som vill rolla?

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar



Aveline öppnade sakta dörren.
"Öhm... kan jag sitta här eller? Allt är fullt." muttrade hon

12 dec, 2013 21:48

Borttagen

Avatar


"Visst" sa jag tyst och flyttade lite på mig

12 dec, 2013 21:49

Borttagen

Avatar



Aveline nickade kort och satte sig ner. Hon stängde dörren och lutade huvudet mot väggen.

12 dec, 2013 21:51

Borttagen

Avatar


Jag log inte längre, alla var bara sura och buttra..
När båda kollade bort förvandlade jag mig till min animagus och la mig på min plats

(det är ni Milyoch luna_rav)

12 dec, 2013 21:55

Borttagen

Avatar



Aveline kände sig instängd. Hon brukade oftast bara sitta med slytherinare...

13 dec, 2013 19:20

Borttagen

Avatar


(jag skriver *KATT* när jag är min animagus, katt)

*KATT*
jag kollade på tjejen brevid mig. jag kände henne inte än men hon kanske kunde bli en bra vän...

Men killen framför mig...
han...
han var...
såååå söt! jag gick ut ur kupen

(Mily luna_rav)

13 dec, 2013 19:27

Borttagen

Avatar



Aveline tittade efter tjejen och slutade luta sig mot dörren.

13 dec, 2013 19:30

Borttagen

Avatar


*KATT*
jag kollade på tjejen i smyg utifrån...
sedan kom den hemska tanken!
tänk om tjejen också gillar killen...

(luna_rav)

13 dec, 2013 19:32

Borttagen

Avatar


(Ska vi inte vänta in Mily?)

13 dec, 2013 19:40

Borttagen

Avatar


(kan du bara köra ett ''SVAR'' på min först?)

13 dec, 2013 19:44

1 2 3 4 5 6 ... 8 9 10

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > någon som vill rolla?

Du får inte svara på den här tråden.