Quidditchträning i Piteå
Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna Chang
Elev |
Det borde gå bra, det är ju bara bättre im allt hinmer fixas färdigt och så^^
Hej 28 dec, 2013 16:45 |
|
Borttagen
|
Håller med Hanna ^_^ Vi flyttar fram det så att allt hinner bli klart =)
28 dec, 2013 16:49 |
|
Epiphany
Elev |
Är inte det en ganska smärtsam utövning av sport ?
28 dec, 2013 18:01 |
|
RemusLupin_TedLupin
Elev |
Ja, jag kan definitift inte komman på sportlovet
Men, ja, det spelar kanske inte så stor roll … Sade Ron och gick in i väggen 29 dec, 2013 11:55 |
|
yerAwizardThea
Elev |
8 maj, 2014 21:42 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Jag tänkte att jag skulle återuppliva tråden eftersom.. Ja det är ju en bra idé Jag tänkte på det här i typ tisdags! Hej 9 maj, 2014 20:19 |
|
Borttagen
|
Ja det är en bra idé och jag är sjukt sugen på att ta tag i det igen
Men vad tror ni om sommarlovet? Då kan vi ju vara ute på ett fält, kanske hos oss i Böle 9 maj, 2014 22:34 |
|
Luna Chang
Elev |
Sommaren blir nog jättebra!!
Jobbar du fortfarande på djurmagazinet? Hej 9 maj, 2014 23:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna Chang: Sommaren blir nog jättebra!! Jobbar du fortfarande på djurmagazinet? Nej, jag har precis slutat där då jag inte hade tid och inte fick så bra betalt. Däremot jobbar jag fortfarande för PT 10 maj, 2014 19:01 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna Chang: Sommaren blir nog jättebra!! Jobbar du fortfarande på djurmagazinet? Nej, jag har precis slutat där då jag inte hade tid och inte fick så bra betalt. Däremot jobbar jag fortfarande för PT På riktigt?! That's awesome! Vad får du göra på PT? Hej 11 maj, 2014 01:49 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen