Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Quidditchträning i Piteå

Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Luna Chang
Elev

Avatar


Det borde gå bra, det är ju bara bättre im allt hinmer fixas färdigt och så^^

Hej

28 dec, 2013 16:45

Borttagen

Avatar


Håller med Hanna ^_^ Vi flyttar fram det så att allt hinner bli klart =)

28 dec, 2013 16:49

Epiphany
Elev

Avatar


Är inte det en ganska smärtsam utövning av sport ?

28 dec, 2013 18:01

RemusLupin_TedLupin
Elev

Avatar


Ja, jag kan definitift inte komman på sportlovet
Men, ja, det spelar kanske inte så stor roll

… Sade Ron och gick in i väggen

29 dec, 2013 11:55

yerAwizardThea
Elev

Avatar


Jag tänkte att jag skulle återuppliva tråden eftersom.. Ja det är ju en bra idé

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

8 maj, 2014 21:42

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Jag tänkte att jag skulle återuppliva tråden eftersom.. Ja det är ju en bra idé

Jag tänkte på det här i typ tisdags!

Hej

9 maj, 2014 20:19

Borttagen

Avatar


Ja det är en bra idé och jag är sjukt sugen på att ta tag i det igen vårterminen i tvåan Natur + tid till alla djuren + två extrajobb har dock gjort att jag haft lite fullt upp

Men vad tror ni om sommarlovet? Då kan vi ju vara ute på ett fält, kanske hos oss i Böle

9 maj, 2014 22:34

Luna Chang
Elev

Avatar


Sommaren blir nog jättebra!!

Jobbar du fortfarande på djurmagazinet? (blev lite nyfiken då jag såg det du skrev om jobben hehe xD)

Hej

9 maj, 2014 23:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Sommaren blir nog jättebra!!

Jobbar du fortfarande på djurmagazinet? (blev lite nyfiken då jag såg det du skrev om jobben hehe xD)

Nej, jag har precis slutat där då jag inte hade tid och inte fick så bra betalt. Däremot jobbar jag fortfarande för PT

10 maj, 2014 19:01

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Luna Chang:
Sommaren blir nog jättebra!!

Jobbar du fortfarande på djurmagazinet? (blev lite nyfiken då jag såg det du skrev om jobben hehe xD)

Nej, jag har precis slutat där då jag inte hade tid och inte fick så bra betalt. Däremot jobbar jag fortfarande för PT

På riktigt?!

That's awesome!
Vad får du göra på PT?

Hej

11 maj, 2014 01:49

1 2 3 4 5 6

Forum > Off Topic > Quidditchträning i Piteå

Du får inte svara på den här tråden.