PRS mellan luna_rav och Horrokruxen
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> PRS mellan luna_rav och Horrokruxen
|
Borttagen
|
" Ja, det är min dotter och JA, hon är less på mig!" Sa min pappa och började att springa iväg.
" VÄNTA!" Skrek han och en liten pipig röst.
" Har ni sett två dårar springa förbi här?" Sa Irmelie.
16 jan, 2014 16:57
|
|
Borttagen
|
"Ja, gamlingen och den lilla flickan." sa jag med ett flin och nickade mot hennes pappa.
"Oscar!" sa min bror argt och slog mig på armen.
16 jan, 2014 17:03
|
|
Borttagen
|
" Vadå? Han är gammal " sa Irmelie och började att rusa efter hennes pappa i en sprutande fart
16 jan, 2014 19:08
|
|
Borttagen
|
Jag nickade.
"Lyssna, han var en gamling." log jag och Alex himlade med ögonen.
16 jan, 2014 19:12
|
|
Borttagen
|
" NATHALIE, STANNA, VI MÅSTE PRATA!" Skrek pappa efter mig, jag gav gärnet och rusade in i skogen.
" PAPPA!" Skrek Irmelie efter honom.
16 jan, 2014 19:23
|
|
Borttagen
|
Jag la händerna i fickorna.
"Du borde stanna här." sa Alex argt.
"Ja, jag borde ju det. Men jag tänker inte göra det." muttrade jag och gick ut ur sjukhuset.
16 jan, 2014 19:24
|
|
Borttagen
|
" STOPPA HENNE!" Skrek pappa när ett gäng mammor med barnvagnar stod framför, en mamma tog tag i mig och kramade om mig.
" Vad är det då?" Sa hon
16 jan, 2014 19:26
|
|
Borttagen
|
Jag började gå mot skogen och gömde mig bakom ett träd medan jag såg på tragedin.
"De verkar ha kul." flinade jag tyst för mig själv.
16 jan, 2014 19:29
|
|
Borttagen
|
" Nathalie, sluta nu!" Sa pappa och bar upp mig i famnen.
" Jag tål inte henne!" Skrek jag.
Irmelie stannade och tittade sorgset på oss
16 jan, 2014 19:33
|
|
Borttagen
|
Jag tittade på dom och gick bort från trädet och förbi dom. Jag flinade medan jag gick.
16 jan, 2014 19:36
|
Du får inte svara på den här tråden.