Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Inte rädd

Forum > Off Topic > Inte rädd

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Amandan
Elev

Avatar


snidgetleviosa183: Vaa? oj!
Tvärtom för mig. Jag måste gå och lägga mig sist i familjen. Måste veta att alla är säkra och trygga och sover innan jag själv kan. Jag vågar inte heller alltid sova, för då kan det hända något med de andra när jag sover. Vill alltid ha ett vakande öga. Brukar smyga runt i huset på natten och kolla så att alla är okej, inte så att de vaknar, men ah.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_ltc0jeaRGd1qlqgbzo1_r1_400.gif Min tumblr!

28 nov, 2011 21:32

1 2 3 4 5

Forum > Off Topic > Inte rädd

Du får inte svara på den här tråden.