PRS mellan amanda1104 och Luna_rav
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > PRS mellan amanda1104 och Luna_rav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Vi behöver ingen tillåtelse" säger Sally och blänger på henne.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 dec, 2013 10:12 |
|
Borttagen
|
"Då behöver inte någon behövt fråga mig." sa Alicia. Hermione nickade instämmande. 1 dec, 2013 10:15 |
|
amanda1104
Elev |
Draco blänger på Granger.
"Har du något att säga, smutsskalle" fräser han åt hennes håll. Sedan går dom fem slytherinnarna in till stora salen. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 dec, 2013 10:19 |
|
Borttagen
|
Alicia tittade på Hermione. "Vilka idioter." viskar hon till henne. Hon nickade och dom går också in i stora salen. Dom sätter sig vid ett bord och tittar upp mot lärarbordet. 1 dec, 2013 10:20 |
|
amanda1104
Elev |
Medan Stora Salen fylls med elever sitter dom och pratar. Draco har tydligen hört någon nyhet av sin pappa men hur mycket dom är tjatar så vägrar han berätta vad.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 dec, 2013 10:23 |
|
Borttagen
|
Alicia, Hermione, Harry och Ron pratar för det mesta om vad som kommer att hända i år och deras betyg. 1 dec, 2013 10:24 |
|
amanda1104
Elev |
"Kom igen Draco, berätta" ber Sally men han bara flinar.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 dec, 2013 10:38 |
|
Borttagen
|
Harry och Ron börjar prata om Quidditch men Alicia håller ögonen mot lärarna. 1 dec, 2013 10:50 |
|
amanda1104
Elev |
"Det saknas en lärare" säger Blaise och dom alla tittar mot bordet.
"Det finns ingen i försvar mot svartkonster" säger Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 dec, 2013 15:18 |
|
Borttagen
|
"Jag tycker att Lupin borde ha varit kvar." muttrade Alicia. "Ja, tycker jag med. Han var den ända som faktiskt förstod sig på svartkonst." svarade Hermione "Ja, och han var den ända bra läraren." mumlade Alicia. 1 dec, 2013 18:43 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen