American highschool ORS
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > American highschool ORS
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Isabelle Granger
Elev |
16 nov, 2013 20:17 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: (Rasmus potter, ErisedStone börja rolla nu snälla.. Kim Potter du kan väl vara ängel som jag Ok men inte bra på high school roll o.o
16 nov, 2013 20:26 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Isabelle Granger: (Rasmus potter, ErisedStone börja rolla nu snälla.. Kim Potter du kan väl vara ängel som jag Ok men inte bra på high school roll o.o (Hehe det gör inget, btw tror jag visst att du är bra 16 nov, 2013 20:27 |
|
Borttagen
|
(Ok) Jag log i sängen. Imorgon ska jag börja high school. Jag är en alv och en halvgud. Jag kollade klockan och den var tre på natten. Jag la mig igen och somnade genast.
16 nov, 2013 20:30 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag gick på skolgården och fick syn på en jättesnygg kille. Han hade brunt, lockigt, fint hår och jag log mot honom. Han var väldigt söt, jag tänkte att han måste vara en alv eller nåt. Jag log. Så då var det inte bara jag som var "övernaturlig" här. Jag blinkade mot honom och så var jag kär.
16 nov, 2013 20:34 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Isabelle Granger: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Isabelle Granger: (Rasmus potter, ErisedStone börja rolla nu snälla.. Kim Potter du kan väl vara ängel som jag Ok men inte bra på high school roll o.o (Hehe det gör inget, btw tror jag visst att du är bra (Haha ok Namn: Annie Ålder: 15 Utseende; Mörk brunt lockigt hår, gröna stora ögon, blek hy, naturligt ljusrosa läppar Personlighet: Kan vara vass, men annars är hon smart, modig resten rollas ^^ Art: Ängel Bakrund: Efter att dom kastat ut (don't remember your name xD) så fick dom för sig att det var ANNIE som gjort det, också. Status: - Övrigt: - (Fick jag med allt?)
16 nov, 2013 20:35 |
|
Borttagen
|
Jag log mot tjejen. Jag tyckte hon var vacker. "Hej! Vad heter du?" ropade jag till henne.
16 nov, 2013 20:40 |
|
Isabelle Granger
Elev |
Jag log tillbaka mot killen och gick fram till honom. Jag heter Chocolat, du då? Jag log ett snett leende och rodnade sedan och tittade ner i marken.
16 nov, 2013 20:42 |
|
Borttagen
|
"Jag heter Liam. När började du här?" frågade jag. Jag tyckte Chocolat såg ut som en ängel. EN vacker ängel. Jag log. Hon är så vacker och söt.
16 nov, 2013 20:44 |
|
Borttagen
|
"Alex? Vakna!", jag grymtade till och vände mig i sängen. min klanbror kom in och hängde i dörröppningen.
"Alex, Wo (min far, klanens ledare) vill att du ska upp och vara bered, han tar dig dit" "Till skolan? Jag är faktiskt 16!" "Skärp dig" "Lätt för dig att säga, Axe, du får ju stanna här!" Axe suckade och gick ut. Jag klädde snabbt på mig och gick till min fars rum. Väl framme hoppade jag och Julian, en annan "släkting" (klanmedlem) som gick på highschool, av . Så fort min far åkt med bilen stack Julian ifrån mig och jag stod ensam kvar. 16 nov, 2013 20:46 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen