Skräckliv (Prs)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Skräckliv (Prs)
|
Borttagen
|
Arvid skulle söka upp sin mamma han började gå mot skolan mot hennes kontor.
9 nov, 2013 22:09
|
|
Borttagen
|
Kim hade fått huvudvärk så han lutade sig mot ett träd.
9 nov, 2013 22:12
|
|
Borttagen
|
Arvid förstod sig inte på vuxna att dom inte agerade på det som hänt. Han gick in på sin mammas kontor
" Men hej min pojk " sa hon med ett flin
" Mamma du dödade flickan sluta " sa Arvid
" Nej nu när jag börjat så lovande " sa hon med et flin
9 nov, 2013 22:14
|
|
Borttagen
|
Anton bläddrade i boken. Han la boken i väskan och gick sedan mot Oliver igen.
"Mika, vad är det med dig? Du kanske ska till skolsyster." sa läraren till henne. Hon suckade djupt, drog med sin väska och gick till skolsyster.
9 nov, 2013 22:16
|
|
Borttagen
|
" Några av eleverna har förstört mitt liv du kommer snart att få sällskap i din källare " sa Arvids mamma. Arvid kände smärta i armen en spruta han föll ihop på golvet.
9 nov, 2013 22:19
|
|
Borttagen
|
Mika sprang till skolsköterskan. Hon knackade på dörren.
"Hej, Mika." sa hon. Det var vanligt att hon behövde gå hit. Lärarna brukade ofta tro att hon inbillade sig saker.
"Det är en flicka som har dött."
9 nov, 2013 22:21
|
|
Borttagen
|
Jessica gick längst korridoren hon såg ut genom fönsteret hon skrek till då hon såg flickan i trädet.
9 nov, 2013 22:23
|
|
Borttagen
|
"Mika, du har sätt såna här bilder förut. Och det är så med såna som dig." sa sjuksköterskan.
"Men det här var på riktigt. Det var en död flicka!" skrek hon till henne.
9 nov, 2013 22:47
|
|
Borttagen
|
Jessica sprang mot sjuksyster
" En död flicka skrek hon när hon kom in i rummet
9 nov, 2013 22:48
|
|
Borttagen
|
"Det var det jag sa! Det är en död flicka där ute!" sa Mika argt.
"Ni båda inbillar er saker." sa sjuksköterskan lugnt.
"Men ni kan väl kolla eller?" sa Mika upprört.
9 nov, 2013 22:50
|
Du får inte svara på den här tråden.