HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > HG/HP-roll Queen Boo & ErisedStone!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Tanten kommer.
"Bra, båda här!" säger hon glatt. "Sätt er nu, vi är snart i Panem!" 10 nov, 2013 19:26 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag sätter mig och suckar.
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 19:28 |
|
Borttagen
|
Jag sätter mig mittemot flickan och ser på henne.
"Vad heter du?" frågar jag henne. 10 nov, 2013 19:29 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag håller munnen stängd.
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 19:29 |
|
Borttagen
|
"Hm?"
10 nov, 2013 19:30 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag vänder bort huvudet. Bäst att inte bekanta sig med någon som skulle dö.
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 19:32 |
|
Borttagen
|
"Så du är ingen karriärist, alltså?"
10 nov, 2013 21:22 |
|
Queen Boo
Elev |
"Nej. Men jag kommer vinna"
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 22:12 |
|
Borttagen
|
"Tror du, ja" säger jag och tänker att hon inte har en chans.
10 nov, 2013 22:19 |
|
Queen Boo
Elev |
"Jag har... vissa knep. Jag är hundra procent säker på att jag vinner"
jag är jättecoolig älska mig plz 10 nov, 2013 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen